Warning: Undefined variable $show_stats in /customers/f/0/d/adolphssons.se/httpd.www/wp-content/plugins/stats/stats.php on line 1384
jul 28

Idag åkte jag och pappa ner till Varberg för att bo på Asia spa. Vi började med att åka ner till stranden vid kusthotellet och hade det gott i solen. Sedan in till stan och checkade in på hotellet. Snabbt ut igen för att gå runt, och givetvis fånga en och annan pokemon. Vi var vid lekplatsen, hamnen och tog också en promenad upp till fästningen m.m. Efter middag på stan var vi bra möra och det blev dags för att gå hem och en full natts skön sömn….men ICKE. 00:30 gick brandlarmet och alla fick springa ut på torget. Där stod. I mitt i natten i 40 minuter innan brandmännen kunde konstatera att det var en mathiss som blivit överhettad. Nästa dag åt vi den fantastiskt goda frukosten och sedan in i spa.

jul 26

En härlig dag på altanen

jul 24

Idag gjorde vi en riktig ”långtur” och checkade in på Arken Spa. Det blev poängpromenad, biljard, lek, pokemonjakt, god mat och mycket mer. Imorgon blir det bad!

jul 23

Sådärja, då går jag och kör lite Nerf!!

Idag kom mina släktingar från USA på besök. Det var riktigt kul att träffa Charlie och Cara (och Carina och Tomas) igen.

jul 22

Idag lurade allt mamma och pappa mig. Vi skulle ju bara åka in en liten sväng till stan på kvällen och ”leta pokemons”, men så plötsligt så parkerar pappa bilen…vid LISEBERG!!! Vilken mysig och bra kväll det blev!

jul 20

Med detta vädret fanns det ingen anledning att inte göra en favorit i repris, ut till Rörö igen. Idag tog vi oss även ut till västsidan blan alla fina stora stenar. Självklart blev det också både burgare och glass på hamncafét!

jul 19

Idag åkte farmor och farfar med oss till Rörö, och oj vilken härlig dag. Båtåkande, bad, krabbfiske, glass….ja allt bra man ska göra en sommardag!

jul 15

Stort grattis till mamma på denna stora dag! Det blev en fantastisk 40-års fest i strålande solsken!

jul 12

Vilken härlig dag till Rörö. Först blev det en mycket god lunchburgare på Röröboa, sedan hade vi energi till att ta oss till stranden där det blev obligatoriskt sjögräskrig. Sedan ut på äventyr med upptäcksfärd. Efter detta är det klart man blir helt slut så att man måste ladda ny energi med en stor smaskig glass!